Direktlänk till inlägg 1 november 2006

Slöö Dag !

Av Ida Öman - 1 november 2006 22:43

Idag när jag vaknade vid halv 11 kändes det som jag hade sooovit hur länge som hälst. var trött men kunde ej somna om.. la mej och kollade på en film som gick på tv åt lite frukost, sedan satte man sig vid datorn, snackade me Lilla Maja piraya från boden.. haha saknar dej såå mkt sötis..! men förhoppninsvis ska ja ditt på jullovet och träna lite med dem :D sedan damsugade jag huset åt mamma.. sedan vart de dega framför tv. och äta midda och sen datorn.. ganska slö dag, men de ska man fean ha när det är LOV! sedan vid 8 skjussade pappa mej till badhuset hade träning. INNEBANDYVi har två matcher på söndag.. wiiie..!I morgon ska jag och mamma, kanske syster antligen på stan eller ikea, jag måste köpa vinterskor.. haha.. !Nu ska jag snart sooova, så ja orka kliva upp i tid i morgon.. PÅ måndag börja skolan, man längtar på ett sätt, genom att det är en sån underbart rolig klass och jag älskar er allehopa.. 3 underbara år tillsammans med er..!!!Goooood natttttt.... Puss Från lilla Ida !!

 
 
Ingen bild

Super-bästa-starka-Pillan

1 november 2006 23:01

Klart jag kollar in din blogg!!! Kollar du in min??? Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Öman - 22 december 2006 15:46

JUL LOV Tjenare.. det va ett jävla tag sedan man skrev här, måste skärpa mig, men har inte haft tid. Fick jullov igår, det var jävligt skönt.. om 2 dargar är det julafton.. och om 6 dagar åker jag till boden en vecka. ska bli jävligt roligt..!! ...

Av Ida Öman - 30 november 2006 19:28

Helloj, ha inte skrivit på en vecka, vilket beror på att ja ej fått suttit vid datorn så mycket, ha inte mått vidare bra i huvdudet. varit hemm från skolan en vecka, men i morgon ska ja gå, finns inte så mkt roligt att berätta, ha juu bara avrit hemm...

Av Ida Öman - 24 november 2006 18:14

Idag åkte mormor och morfar till Krankanaria.. så nu är vi hundvakt åt världens underbaraste hund, SNOBBEN <3<3 hihi.. har ont i huvve, får igentligen itne sitta vid datorn, ej bra.. men ville skriva lite, kolla läget.. har mest vila idag, mamm...

Av Ida Öman - 23 november 2006 12:29

Igår på träningen spran jag och nina ihop, vet tyvärr inte hur de gick för henne, men kunde inte stå på benen, totalt borta, så vart sjukhuset, vart kvar där över natten, soov väl inge vidare.. nu är ja hemma..Jätte ont i huve och så, fick ju en hjär...

Av Ida Öman - 21 november 2006 21:11

Gud jag har inte skrivt på jätte länge. Sorry.. det har hätn ganska mkt, men kommer nästan inte ihåg allt, har varit på timrå-färjestad med Emma, och så käkade vi kebab talig och hade de mysigt.. jag har tränat ganska mkt och så.. Idag på skolan f...

Presentation

Omröstning

Gillar du Innebandy ?
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards